درب های لوکس

یکی از مواردی که در بین تمامی انسان ها مشترک است، تمایل آنها به داشتن آسایش و امنیت است. تقریباً هیچ کسی وجود ندارد که به امنیت و آرامش نیاز نداشته باشد. بنابراین همواره ایجاد امنیت دغدغه مهمی برای بشر بوده است و از راه های مختلفی تلاش کرده است در آرامش زندگی کند.

از سوی دیگر، بسیاری از افراد تقریباً در تمام ادوار زندگی بشر، همواره سعی بر خاص و برتر بودن داشته اند. و این خاص بودن و برتری را با واژه های مختلفی معنا کرده اند. امروزه نقش واژه لوکس یا لاکچری در زندگی افراد، بسیار پررنگ شده است و افراد زیادی هستند که سعی بر منحصر به فرد بودن و لوکس بودن دارند.

برخی از مهمترین ویژگی های درهای ضدسرقت لوکس به شرح زیر هستند:

– در ساختار داخلی آنها یک ورق فولادی سرتاسری به صورت شبکه ای و با ضخامت 1-5/1 میلیمتر و فوم پلی اورتان به کار رفته است. این ورق فولادی نقش اصلی را در افزایش امنیت این درب ها دارد. این ورق فولادی باعث ضد ضربه شدن این درب ها نیز می شود.

– عایق های حرارتی و صوتی در بین شبکه بندی این درب ها قرار گرفته است.

– این درب ها سه لولا دارند و مجهز به قفل مرکزی، دستگیره برنجی آبکاری شده، قفل پست چی، قفل دیجیتال و چشمی هستند.

– قفل در ضدسرقت لوکس به صورت پیش فرض قفل بسیار باکیفیت کاله (Kale) ترکیه است که در حالت قفل شده 14 زبانه دارد. این زبانه ها از سه جهت با چارچوب اتصال دارند. البته این قفل ها با توجه به سفارش مشتری قابلیت تبدیل به مدل ساده (MONO) و چنگکی (HOOK) را نیز دارند. لازم به ذکر است این قفل ها 60 ماه گارانتی دارند. این قفل ها با داشتن روزت مخصوص بر روی توپی قفل امنیت بسیار زیادی را در برابر سرقت ایجاد می کنند.

– چهارچوب درهای ضد سرقت لوکس استیل درجه یک است و همانند سایر درب ها نیز می توان روکوب چوب طبیعی به آن اضافه کرد.