نرده استیل | سرادر . هر آپارتمانی که ساخته می شود دارای بالکن یا تراس می باشد تراس برای هر واحد محلی است که نور را وارد خانه می کند ولی باید محیط بالکن به صورتی باشد که در صورت قرار گرفتن در آن حس امنیت و حفاظت در آن وجود داشته باشد.
از این رو هر بالکن دارای یک حفاظ و نرده است که این امنیت را فراهم می کند. امروزه برای زیباتر شدن ساختمان ها و این که نرده استحکام و امنیت بهتری داشته باشد از نرده استیل تراس استفاده می شود.

نرده استیل تراس باید حتما از کیفیت بالا یعنی با آلیاژ 304 باشد چرا که هم بحث امنیت و هم استحکام و مقاومت در میان است. نرده استیل تراس 304 دارای آلیاژ 8% می باشد و مقاومت آن خیلی بیشتر از دیگر نرده استیل ها می باشد و این که این نوع نرده استیل ضد زنگ است و در برابر رطوبت بسیار مقاوم می باشد. این نرده استیل ها ضد خش هستند و قابل شستشو می باشند و شما می توانید آنها را به راحتی تمیز کنید. از شفافیت بیشتری نسبت به نرده استیل های دیگر برخوردار هستند.
نرده استیل تراس چون در فضای بیرون قرار دارد ضد زنگ بودن آن بسیار مهم است.

نرده استیل ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها ویژگی های خاصی دارند و با توجه به نوع و کیفیت آنها قیمت نرده استیل متفاوت است. قیمت نرده استیل بالکن ها بر متر مربع مشخص می شود.

نرده استیل | سرادر

شکل و ظاهر نرده استیل تراس

نرده استیل | سرادر . همان طور که کیفیت نرده استیل تراس اهمیت بالایی دارد در کنار آن ظاهر آن بسیار اهمیت دارد شما باید اول در نظر بگیرید که ظاهر ساختمان شما چگونه طراحی شده است و با توجه به آن شکل و ظاهر آن را انتخاب کنید.
شما می توانید نرده استیل تراس خود را ترکیبی طراحی کنید و در آن از مخلوطی از سنگ و یا شیشه استفاده کنید. نرده استیل تراس با ترکیب شیشه بسیار زیبا می باشد. و از شیشه های نشکن استفاده می شود. و مقاومت آن ها نیز بسیار زیاد می باشد. در ساختمان های جدید که به صورت مدرن طراحی شده اند. این مدل بیشتر به کار می رود. شما از طریق نرده استیل های براق ضد خش برای تراس ها نمای ساختمان خود را بسیار زیبا می کنید.برای آشنایی بیشتر مقاله نرده استیل و ویژگی های آن را بخوانید.

نرده ها کارایی زیادی دارند و در گذشته فقط از نرده چوبی استفاده می کردند ولی امروزه به دلیل قیمت مناسب و کارایی بیشتر از نرده استیل استفاده می شود. که ویژگی های خیلی عالی به همراه دارد. نرده استیل کارایی های متعددی دارد و شما می توانید هم از لحاظ امنیت از آن بهره وری داشته باشید. و هم در زیبا سازی محیط از آن استفاده کنید.
در گذشته نرده های استیل به یک شکل وجود داشت. و فقط در راستای حفاظت و امنیت استفاده می شد ولی اکنون انواع آن با ظاهرهای گوناگون موجود است و شما حق انتخاب داردید.

نرده استیل تراس چه ویژگی هایی دارد؟

نرده استیل تراس یکی از پرطرفدارترین انواع نرده استیل است که باید حتما از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشد. برای انتخاب نرده استیل تراس باید از مدل 304 استفاده کرد چرا که بسیار محکم تر است. و زیبایی بیشتری نسبت به سایر نرده استیل ها دارد. ظاهر نرده استیل تراس شما بسته به نمای ساختمان دارد و شما می توانید از نرده استیل هایی که در آن شیشه نیز به کار رفته برای خانه های مدرن استفاده کنید. که زیبایی چند برابر را به نمای ساختمان شما میدهد. نرده استیل تراس ها ضد خش و ضد زنگ هستند و در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند.

نرده استیل

چه عواملی بر قیمت نرده استیل تراس تاثیر دارد؟

نرده استیل | سرادر . عوامل زیادی در قیمت نرده استیل تراس تاثیرگذار می باشد. و شما برای آن که بتوانید بهترین نرده استیل را انتخاب کنید باید این موارد را بدانید.

1. جنس نرده استیل بسیار مهم می باشد چرا که رابطه مستقیم با امنیت و دوام آن دارد. نرده استیل تراس باید از آلیاژ بالاتری تشکیل شده باشد با توجه به این فاکتور قیمت نرده استیل تراس از نرده استیل های دیگر گرانتر می باشد.

2. متراژ نرده استیل بر قیمت آن تاثیر دارد. تراس شما هرچقدر بزرگتر باشد. هزینه آن بیشتر می شود.

3. رنگ و ظاهر و یراق آلاتی که با توجه به سلیقه شما در نرده استیل به کار می رود. قیمت نرده استیل تراس را تغیر می دهد.

4. هزینه حمل و نقل است که قیمت نرده استیل تراس را تغییر می دهد.

 

درب اتوماتیک کرکره ای

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید

32355616 – 011

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *