پنجره دو جداره فولکس واگنی چیست؟

درب و پنجره فولکس واگنی | پنجره دوجداره فولکس واگنی ، نوعی از پنجره های کشویی دوجداره است، که به صورت ریلی باز و بسته می شود .

تفاوت آن با دیگر انواع پنجره دوجداره کشویی ، در ریل و یراق آلات بازشو است، که سبب می شود کارایی و آب بندی بهتری از دیگر پنجره های دوجداره کشویی داشته باشد .

نام این نوع پنجره از نحوه ی بازشدن درب خودروی فولکس واگن ترنسپورتر گرفته شده است ؛ به این صورت که همانند درب فولکس واگن ، به هنگام باز شدن لنگه حدود 8 سانتی متر بیرون آمده، و به صورت کشویی حرکت کرده و باز و بسته می شود .

پنجره دوجداره فولکس واگنی، بهترین نوع پنجره کشویی ، و به طور کلی یکی از بهترین انواع بازشو برای درب و پنجره های upvc است.

درب و پنجره فولکس واگنی
نکاتی در انتخاب پنجره دوجداره فولکس واگنی مناسب

درب و پنجره فولکس واگنی | یراق آلات استفاده شده باید از بهترین انواع باشند .

بهتر است از پروفیل های سری 60 که لنگه درب بازشو دارند استفاده شود .

در انتخاب یراق آلات باید به عرض و ارتفاع بازشو ، و وزن لنگه توجه شود .

از گالوانیزه یکپارچه با ضخامت 1.5 میلی متری استفاده شود .

ریل یراق درب یا پنجره فولکس واگنی، باید حتما در کارخانه و با استفاده از شابلون های مربوطه نصب شود ، و به طور جداگانه توسط نصاب در پروژه نصب نشود .

درب دوجداره فولکس واگنی

درب دوجداره فولکس واگنی یکی از لوکس‌ترین و پرطرفدار‌ترین نمونه‌های دربِ upvc می‌باشد. این درب‌ها به دلیل استفاده از یراق‌آلاتِ خاص و سیستم بازشوی متفاوت دارای کاربردها و مزایای زیادی نسبت به انواع دیگر درب‌ها می‌باشند.

مزایای درب و پنجره upvc فولکس واگنی

  • این نوع پنجره به علت کشویی بودن هنگام باز شدن فضایی را نمی گیرد، بنابراین گزینه ای مناسب به خصوص برای فضاهاییست که جای کمی دارند .
  • پنجره و درب فولکس واگنی، آب بندی و عایق بندی بسیار بهتری از دیگر پنجره های کشویی دارد . پنجره های کشویی ، دارای مقداری فاصله و درز در بین لنگه و ریل هستند. بنابراین برای مکان هایی که آلودگی ، گرد و خاک و گرما زیاد است، مناسب نیستند. اما در پنجره فولکس واگنی ، لنگه به طور کامل درون پروفیل قرار می گیرد ، و عایق بندی آن سبب می شود. در هر شرایطی قابل استفاده باشد .
  • پنجره های فولکس واگنی ، دارای طراحی و مدلی زیبا و مدرن تر از سایر انواع پنجره است. این پنجره های از مناسب ترین انواع پنجره UPVC برای روف گاردن ها و پنت هاوس ها هستند .
  • تمیز کردن و نظافت پنجره های فولکس واگنی آسان تر است .
  • در تولید پنجره های فولکس واگنی ، از یراق آلات خاص با بهترین کیفیت استفاده می شود .

نحوه عملکرد درب و پنجره فولکس واگنی

دستگیره درب در پنجره فولکس واگنی در حالت پایین بسته می باشد. و با حرکت دادن 90 درجه ای در محور افقی ، درب یا پنجره با زاویه ای 30 درجه از بالا باز می شود . در نهایت با حرکت به سمت بالا در زاویه 45 درجه ، قفل ایمنی باز شده. و لنگه بازشو از پایین وارد ریل می شود. با قرار گرفتن لنگه در ریل، به صورت کشویی قابلیت حرکت به طرفین را خواهد داشت .

برای بستن درب کافیست لنگه را در جهت بسته شدن حرکت داده ، سبب بازشو به طور خودکار یا به کمک دست(بسته به نوع یراق آلات که اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک یا معمولی باشد ) به سمت داخل فریم حرکت می کند .

با چرخاندن دستگیره ، قسمت بالا نیز به سمت داخل حرکت کرده ، و بسته می شود . درست همانند درب فولکس واگن ترنسپورتر .

برای فشار وارد نشدن به ریل و دوام و عملکرد بهتر پنجره ، بهتر است .هنگام باز کردن پنجره ، قسمت پایین کاملا از چارچوب بیرون آمده و به طور کامل روی ریل قرار گیرد .

درب و پنجره فولکس واگنی

فضاهای پیشنهادی

  • مکان‌هایی که نیاز به درزبندی بسیار حساس دارند
  • مکان‌هایی که نیاز به امنیت بسیار بالا دارند
  • تراس‌ها
  • ویلاها

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

01132355616

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *