درب ضدسرقت لوکس  | درباره درب ضد سرقت چه اطلاعاتی دارید؟ آیا می‌دانید قفل درب ضد سرقت چه انواعی دارد؟ کلید کارگری درب ضد سرقت چه کاربردی دارد؟ انواع ضد سرقت کدم‌اند؟ رنگ بندی درب ضد سرقت چگونه است؟ در این مقاله قصد داریم به تمامی این سؤالات پاسخ دهیم؛ بنابراین اگر می‌خواهید درباره درب‌های ضد سرقت اطلاعات کاملی به‌دست آورید، این مقاله تا انتها مطالعه کنید.

درب ضد سرقت چیست؟

درب‌های ضد سرقت نسبت به سایر درها از امنیت بیشتری برخوردار هستند و با توجه به مشخصه‌هایی که دارند، در مقایسه با درهای قدیمی و نرده‌های آکاردئونی برای تأمین امنیت تأثیرگذارتر می‌باشند. اجزای تشکیل دهنده درب‌های ضد سرقت عبارت‌اند از چهارچوب، نوع درب و قفل. درب‌های ضد سرقت بر عکس درب‌های قدیمی عایق بندی بسیار خوبی در برابر گرما و سرما و البته آتش دارند.

درب‌های ضد سرقت فلزی و چوبی

درب‌های ضد سرقت در بازار بر دو نوع هستند؛ درب ضد سرقت فلزی و چوبی. ساختار تشکیل دهنده درب‌های ضد سرقت فلزی از فولاد و آهن نرم می‌باشد و در قسمت پشت پنل یک قطعه شیشه آب دیده قرار دارد. کشور چین یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت است.

درب‌های ضد سرقت چوبی که یکی از انواع آن درب لابی است، از ترکیبات فلز و چوب تشکیل شده‌اند. در حال حاضر سهم زیادی از بازار درب‌های ضد سرقت به درب‌های چوبی اختصاص دارد. یکی از دلایلی که باعث شده این درب‌ها مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد، طیف رنگی قهوه‌ای و سفید آن‌ها است. داخل این نوع درب‌ها برای افزایش مقاومت ورقه‌های فلزی نصب شده‌اند، اما برای زیبایی و فرم دهی به شکل ظاهری آن‌ها، از ورقه‌های چوبی استفاده شده است، به طوری که ورقه‌های چوبی دقیقاً بر روی ورقه‌های فلزی قرار گرفته‌اند.

 

درب ضدسرقت لوکس

 

درب ضد سرقت از چه اجزایی تشکیل شده‌است؟

اسکلت، ورقه، چهارچوب، عایق، لولا، قفل درب ضد سرقت، دستگیره، کلید اصلی و کلید کارگری درب ضد سرقت از اجزای تشکیل دهنده درب‌های ضد سرقت هستند.

اسکلت درب‌های ضد سرقت

درب ضدسرقت لوکس | اسکلت این درب چندلایه می‌باشد، همان طور که در قسمت قبلی مقاله اشاره کردیم، ورقه‌های فلزی در میان دو لایه از روکش‌های چوبی قرار گرفته‌اند. برای عایق بندی این درب‌ها، داخل آن‌ها را با پشم سنگ پر می‌کنند. به همین دلیل می‌تواند عایق خوبی برای صوت و حرارت باشند. هنگام خرید انواع ضد سرقت باید به تمامی اجزای آن‌ها دقت کنید.

ورقه‌های فلزی

ورقه فلزی یکی از ضروری‌ترین عناصر کارآمد داخل درب‌های ضد سرقت می‌باشد. در حقیقت بدون این ورقه، درب امنیت کافی را نخواهد داشت و در نهایت می‌توان گفت تفاوتی با درهای معمولی ندارد. در کنار نصب این ورقه، به منظور افزایش امنیت از کلاف و کمربندهای فولادی نیز استفاده شده است.

روکش درب‌های ضد سرقت

روکش درب ضد سرقت، لایه رویی درب است که می‌توانید. آن را رنگ آمیزی کنید. شما می‌توانید با توجه به کارایی و نیازی که دارید از درب‌های با روکش‌های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید اگر می‌خواهید. برای مکان‌ها صنعتی یا مرطوب از درب‌های ضد سرقت استفاده کنید، باید دربی را تهیه کنید. که نسبت به رطوبت و مواد اسیدی مقاومت داشته باشد.

روکش‌هایی که برای درب‌های ضد سرقت استفاده می‌شوند، عبارت‌اند از روکش چوب طبیعی، روکش PVC، روکش MDF، شیشه و فلز. شما می‌توانید در زمان خرید با توجه به بودجه و نیاز خود درب مورد نظر خود را در یکی از این روکش‌ها انتخاب کنید. درب‌های با روکش‌های چوبی معمولاً در رنگ‌ها سفید و قهوه‌ای هستند. و با توجه تزئیناتی که روی آن انجام می‌شود. به در انواع روکش برجسته مدرن، برجسته اکونومی و روکش CNC وجود دارند.

جنس روکش درب‌های ضد سرقت چینی از فلز با رنگ‌های کوره الکترواستاتیک می‌باشد. روکش درب ضد سرقت ترک در جنس‌های MDF، طبیعی و PVC تولید می‌شوند.

 

چهارچوب درب‌های ضد سرقت

ورقه فلزی با ضخامت ۱.۵ میلی متر با رنگ پودری الکترواستاتیک در بین دو لایه چوبی قرار گرفته است، چهارچوب نام دارد. در زمان ساخت، چهارچوب‌ها در دمای ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد قرار می‌گیرند و مقاومت آن‌ها در برابر ضربات در افزایش پیدا کند. قطر آن‌های معمولاً ۱۸ سانتی متر می‌باشد.

لولای درب‌های ضد سرقت

لولاها یکی دیگر از اجزای مهم داخل درب‌های ضد سرقت هستند. لولاها به گونه‌ای در دو طرف درب قرار گرفته‌اند که به کمک اهرم امکان باز شدن آن‌ها وجود نداشته باشد. از آنجایی که درب‌های ضد سرقت سنگین هستند، باید از لولاهایی استفاده شود که بتوانند وزن درب را تحمل کنند.

قفل درب ضد سرقت

قفل درب‌ ضد سرقت، باید به خوبی امنیت محیط را تأمین کند. در نتیجه باید استانداردها و کیفیت لازم را داشته باشد. درب‌های ضد سرقت از دو قفل شب بند و قفل اصلی در برخوردارند. به منظور امنیت و آسودگی خاطر بهتر است، دو نوع قفل را روی درب نصب کنید. قفل‌های موجود در بازار به صورت کارتی، اثر انگشتی و رمزدار مشاهده می‌شود.

کلید درب‌های ضد سرقت

برای افزایش امنیت درب‌های ضد سرقت، در برخی از مدل‌های آن، در کنار کلیدهای اصلی دو کلید کارگری درب ضد سرقت تعبیه شده‌اند. این کلیدها در زمان عملیات ساخت و ساز در اختیار کارگران و مهندسان قرار می‌گیرند. و به محض پایان عملیات، دیگر کارایی ندارند. کلید کارگری درب ضد سرقت بعد از انجام ساخت و ساز غیر قابل استفاده خواهد بود.

 

درب ضدسرقت لوکس

درب ضدسرقت

دستگیره درب‌های ضد سرقت

همان طور که می‌دانید برای باز و بسته کردن درب از دستگیر استفاده می‌کنند، انواع دستگیره‌های برای درب‌های ضد سرقت در مدل‌های دکمه‌ای، بیضی شکل، اهرمی و یا تخم مرغی وجود دارند، این گونه دستگیره‌ها در جنس‌های فلزی، کروم، فولاد ضد زنگ و یا نیکل تولید می‌شوند. سایر اجزای تشکیل دهنده درب‌های ضد سرقت شامل زوار، چشمی، زنجیر و درکوب می‌شود.

 

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

01132355616

 

 

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *