درب اتوماتیک شیشۀای مدرن | سرادُر ارائه کننده بهترین ها در کوتاه ترین زمان ممکن است. همان طور که می دانید. شرکت سرادُر همراه با داشتن تکنسین های حرفه ای در این چند دهه با انجام پروژه هایی قوی توانسته نام خود را بر سر زبان ها قرار دهد.

  • سرادُر بزرگترین تولید کننده شیشه در ایران است. تمامی اجناس مصرفی در درب اتوماتیک شیشه ای، توسط شرکت سرادُر تولید و یا به صورت مستقیم وارد می گردد. و از این رو شما بدون واسطه با تولیدکننده و وارد کننده مواد اولیه همکاری می کنید.
  • گارانتی سرادُر اثبات شده و قابل پیگیری می باشد.
  • ..

شرکت سرادُر مجموعه ای است. فنی که با متخصصینی حرفه ای و با وجود فناوری هایی پیشرفته تلاش می کند. محصولاتی با کیفیت بالا و خدماتی عالی و با قیمتی مناسب برای مصرف کنندگان درب شیشه ای فراهم کند.
شرکت سرادُر از جمله شرکت هایی است. که به صورت مستقل در زمینه واردات و پخش یراق الات در زمینه درب شیشه ای اتوماتیک فعالیت می کند.
فعاليت تخصصى سرادُر در زمینه ی درب اتوماتیک شيشه اى باعث تمركز بيشتر اين مجموعه بر روى كيفيت محصولات و خدمات جهت ايجاد رفاه براى مشتريان شده است.
نياز و سليقه هاى متفاوت مصرف كنندگان در مورد استفاده از درب شيشه اى اتوماتيك و لحاظ نمودن اين امر در تدوين استراتژى شركت باعث به وجود آمدن مجموعه اى كامل و منحصر به فرد به لحاظ تنوع محصول و تنوع قيمت در زمينه درب شيشه اى اتوماتيك جهت بالا بردن حق انتخاب براى مشتريان محترم ما شده است.

درب اتوماتیک شیشه ای

 

درب شیشه ای اتوماتیک | سرادر

درب اتوماتیک شیشۀای مدرن |  سرادُر با تنوع بسیاری که در دربهای اتوماتیک شیشه‌ ای ارائه می‌دهد، بهترین را برای انتخاب شما فراهم می‌کند. درب اتوماتیک شیشه‌ برای جدا کردن محیط از هم می‌باشد.
درب اتوماتیک شیشه ای، یکی از راه‌های مؤثر برای بهینه مصرف کردن انرژی است.

با تنظیم اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ ای، می‌توان میزان بازشوی لت‌ها را تغییر داد. و همین‌طور درب اتوماتیک شیشه‌ ای به محل مورد نظر زیبایی می‌بخشد.
نام درب اتوماتیک شیشه‌ ای، به‌درستی القاکننده موجودیت آن است. دربی که از جنس شیشه است و باز و بسته شدن آن به‌طور اتوماتیک صورت می‌گیرد.

بدین منظور سنسورهای حرکتی و یا حساس به وزن تعبیه می‌شود تا عمل باز و بسته شدن درب اتوماتیک را کنترل نماید. میزان این حساسیت هم توسط نصاب درب شیشه‌ ای برنامه‌ریزی و تنظیم می‌شود.

درب شیشه‌ ای اتوماتیک چیست؟ به درب‌هایی گفته می‌شود که توسط حسگر و چشمی بالای درب باز و بسته می‌شود. این مدل درب اتوماتیک برای اماکن پرتردد کاربرد دارد. به عنوان مثال درب اتوماتیک تلسکوپی
از مهم‌ترین ویژگی‌های درب اتوماتیک شیشه‌ ای، می‌توان انواعی از مدل‌های این نوع درب را نام برد درب‌های اتوماتیک کشویی یا اسلایدی، تلسکوپی، لولایی، نیم‌دایره‌ای، تمام گرد و تاشو اشاره کرد.

..

اگر قصد خرید درب اتوماتیک از شرکت سرادُر را دارید، باید پیش از هر چیزی نسبت به انواع درب اتوماتیک شیشه شناخت و آگاهی داشته باشید.

درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از انتخاب هایی است که نمای ساختمان را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار داده و در هر مکانی قابل استفاده است،

مهم نیست چقدر فضا برای نصب در اختیار دارید، زیرا انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه‌ ای سرادُر به شما کمک می کنند تا بیشترین استفاده را از کمترین مکان داشته باشید.

  • این نوع درب ها می توانند انتخاب مناسبی برای مکان های عمومی از جمله ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت ها، بیمارستان ها، مراکز توانبخشی، فروشگاه ها، مغازه‌ها، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاهی باشند و در کل در مکان هایی که پرتردد هستند. کمک شایانی به ترافیک انسانی می کنند. و همچنین باعث بهینه سازی مصرف انرژی می شود.
..
  • انواع درب اتوماتیک شیشه ای بستگی به رفت و آمدهای شبانه روزی دارد و اندازه و ابعاد در انواع درب اتوماتیک مد نظر است. درب اتوماتیک شیشه در انواع 1. تلسکوپی 2. اسلایدی یا کشویی 3. گرد و نیم گرد قرار دارد. برای خرید انواع درب اتوماتیک شیشه، اول خواسته های خود را جستجو کرده و فاکتورهای وابسته به آن را در سایت سرادُر بررسی کنید.
  • در نصب درب اتوماتیک محیط هایی است با عرض، که بهتر است از درب اتوماتیک تلسکوپی استفاده کنیم.
  • درب های اسلایدی یا کشویی برای محیط های پررفت و آمد توصیه می شوند.
  • درب تاشو هم برای مغازه و بناهایی که در گوشه قرار گرفته کاربردی عالی دارند.
  • درب های نیم گرد برای بیمارستان ها، بانک ها، آزمایشگاه ها و … درخور خواهند بود.

قیمت درب شیشه ای

یکی از مسائل بسیار مهمی که خریداران حساسیت بسیار بالایی هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه‌ ای دارند قیمت آن است. و اصولا دنبال مقرون به صرفه بودن آن هستند،

اما همواره توجه داشته باشید که قیمت پایین می تواند. موجب کاهش کیفیت درب اتوماتیک شیشه‌ ای شود و همچنین قیمت بسیار بالا دلیلی بر کیفیت آن نیست.

  • سرادُر با تولید درب های شیشه‌ ای با قیمت استاندارد و تحت نظر سازمان اصناف اقدام به ارائه‌ی درب های شیشه‌ ای اتوماتیک با کیفیت کرده است.
  • برای دسترسی راحت شما به قیمت درب شیشه ای اتوماتیک بنر قیمت تهیه و در متن گنجانده شده است.
  • لازم به ذکر است که تمامی قیمت ها بروز می باشد و در صورت تغییر در سایت گنجانده می گردد.
  • درب های شیشه ای اتوماتیک سرادر با کیفیت بسیار بالایی آماده عرضه است. تمامی اجناس به کار رفته در آماده سازی محصول وارداتی و با کمترین قیمت برای شما عزیزان فراهم گردیده است.

 

درب شیشۀای اتوماتیک مدرن

  • درب اتوماتیک شیشه ای

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

شرکت سرادُر، درب شیشه ای را در تنوع بالا و کیفیت بسیار مطلوب تولید می نماید تا بتواند نیاز متقاضیان را تأمین کند. درب اتوماتیک شیشه ای در سه مدل 1. تلسکوپی 2. سوئینگ 3. اسلایدینگ عرضه می گردد. وجود تنوع در مدل درب اتوماتیک به دلیل کاربرد های متفاوت آن می باشد. با توجه به وجود تفاوت ظاهری و عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای در مدل های مختلف آن، تفاوت قیمت نیز در مدل های مختلف آن وجود دارد.

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

01132355616

 

 

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *