پنجره کشویی و مزایای آن

پنجره کشویی مدرن | در این مقاله قصد داریم تا به پنجره کشویی و مزایای آن بپردازیم. قبل از هرچیز لازم است به مزایای کلی پنجره ها اشاره داشته باشیم. در واقع پنجره دوجداره مزیت های بیشماری داشته. که بسیاری از افراد را مجاب می کند. تا اقدام به تعویض یا بازسازی پنجره های قدیمی خود کنند. پنجره های معمولی عایقبندی خوبی نداشته و این امر باعث می شود. تا هزینه های مصرف انرژی بالا رفته و دمای محیط نیز به حد متعادل و ثابتی نرسد. همانطور که اشاره شد. پنجره های قدیمی عایقبندی خوبی نداشته و به همین منظور هوای محیط بیرون به داخل نفوذ خواهد کرد. و دما داخل محیط به راحتی تحت تاثیر دمای محیط بیرون قرار می گیرد.

همانطور که اشاره کردیم. پنجره های دوجداره انواع مختلفی داشته. پنجره کشویی یکی از انواع پنجره های دوجداره بوده و مزایایی نیز به نسبت پنجره های دوجداره لولایی یا … داشته که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. و در ادامه توضیحاتی در این زمینه خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

ویژگی های ظاهری پنجره های کشویی

پنجره های کشویی دو نوع آلومینیومی و upvc داشته که به هر دو نوع آن خواهیم پرداخت. اما قبل از هرچیزی لازم است بگوییم که پنجره های کشویی اغلب انتخاب آن دسته از افرادی می باشد. که به دلیل محدود بودن فضا در محیط خود نمی توانند. فضایی را به باز و بسته شدن پنجره های لولایی اختصاص دهند. به همین علت روی به استفاده از پنجره های کشویی می آورند که این نوع پنجره ها نیز انواع مختلفی داشته. که در بهترین  حالت آنها از بسیاری از پنجره های لولایی مزیت های بهتری دارند و از نظر عایقبندی نیز از کیفیت خوبی برخوردار می باشد.

پنجره کشویی مدرن

انواع مدل های پنجره های کشویی

معمولاً این نوع پنجره ها در دو نوع تولید و اجرا می شوند. یکی دو لنگه متحرک و دیگری یک لنگه ثابت و یک لنگه متحرک که در ادامه به این دو نوع پنجره کشویی خواهیم پرداخت.

یک لنگه متحرک و یک لنگه ثابت

این نوع پنجره ها همانطور که از اسم آن نیز مشخص است. دارای یک لنگه ثابت و یک لنگه متحرک بوده و تنها یکی از لنگه های این نوع پنجره باز و بسته می شود.

پنجره های کشویی دو لنگه متحرک

این نوع پنجره ها نیز همانطور که از اسم آن نیز مشخص است. هر دو لنگه قابلیت باز و بسته شدن را داشته. و این نوع از پنجره های دوجداره کشویی محبوبیت بیشتری نسبت به مدل یک لنگه ثابت داشته. و بیشترین استفاده را دارد. این نوع پنجره ها با توجه به قابلیتی که دارند. به شما این امکان را خواهند داد. تا در صورت محدود بودن فضای اطراف پنجره از دو لنگه بازشو بتوانید استفاده کنید.

کاربرد پنجره کشویی دولنگه

پنجره کشویی مدرن |نکته دیگری که در این بخش از مقاله  لازم است. تا به آن بپردازیم کاربرد پنجره های کشویی دو لنگه متحرک می باشد. این نوع پنجره های دو لنگه متحرک معمولاً برای محیط هایی که دارای یک پنجره هستند. کاربرد بهتری دارد، چرا که این نوع پنجره ها با توجه به باز و بسته شدن هر  دو لنگه تهویه یا بهتر بگوییم گردش هوای بهتری به نسبت یک لنگه متحرک دارند. و همین امر موجب می شود تا از این نوع پنجره ها برای فضا هایی که تنها یک پنجره دارند بیشتر استفاده شود.

کاربرد دیگر پنجره های کشویی دو لنگه متحرک می باشد. این نوع پنجره های دوجداره کشویی که دو لنگه آن نیز متحرک می باشند. با توجه به اشغال نکردن فضا و باز و بسته شدن آسان تر معمولاً در آشپزخانه ها بالای سینک یا کابینت استفاده می شوند. و در این فضا ها نیز کاربرد های فراوانی دارد.

هرینه پنجره کشویی

هزینه یا قیمت پنجره های دو لنگه متحرک به نسبت پنجره های  یک لنگه متحرک و یک لنگه ثابت کمی بیشتر بوده اما مزیت های بسیار مهم و بیشتری در اختیار کارفرما قرار خواهد داد. همانطور که اشاره کردیم. این نوع پنجره های  دو لنگه متحرک فضا و دید بیشتری را در اختیار شما قرار داده و همین امر برای بسیاری از افراد موضوع مهم و حیاتی محسوب می شود. این نوع پنجره های کشویی با توجه به کاربری که دارند. به شما این اجازه و امکان را خواهند داد تا ضمن استفاده از حوزه دید بیشتر، گردش هوای بهتری داشته باشید .

پنجره کشویی مدرن

پنجره های کشویی آلومینیومی

پنجره کشویی مدرن | این نوع پنجره دوجداره آلومینیومی یکی از محبوب ترین نوع پنجره های کشویی در مقایسه با سایر پنجره های دوجداره نظیر upvc بوده و همین امر موجب شده تا استفاده بیشتری از این نوع پنجره های آلومینیومی در بین سازندگان و مشتریان را شاهد باشیم. به صورت کلی این نوع پنجره های دوجداره کارایی آسان تر و روان تری را به نسبت سایر پنجره های دوجداره کشویی داشته. و با توجه به جنس و یراق آلاتی که در این نوع پنجره های کشویی استفاده می شود. ما شاهد سهولت در باز و بسته شدن و طول عمر بالا این نوع پنجره ها هستیم. همانطور که مستحضر هستید.

 

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

01132355616

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *