نمای اسپایدر

نمای اسپایدر-مزایا معایب

نمای اسپایدر-مزایا معایب

نمای اسپایدر |سرادر در واقع یک نوع از نما های امروزی و مدرن شیشه ای می باشد. در این نوع از نما شیشه اسپایدر موجود با اتصالات نقطه ای به سازه مورد نظر متصل می شود.

در نمای اسپایدری به هیچ عنوان از سازه های افقی و یا عمودی استفاده نمی شود. هر کدام از این موارد را در شرایط خاصی استفاده می کنند مثلا بسته به بودجه ای که موجود است و یا کاربری ساختمان می توان هر یک را انتخاب کرد.

ممکن است این سوال برای شما پیش آید که نمای اسپایدری چیست؟نما اسپایدر در واقع جدا کننده ی محیط خارج و داخل مکان مورد نظر شما می باشد وبه جای محافظ دیواری استفاده می شود تا علاوه بر کاربردی بودن نمای ظاهری زیبایی را به مکان مورد نظر شما ببخشد.

در ساخت این نما از یراق آلات اسپایدری استفاده می شود. نمای ساختمانی اسپایدر بسیار جذاب و زیبا و شکیل می باشد به خصوص اگر از شیشه های رنگی که جدیدا با بازار آمده برای ساختمان خود استفاده کنید.

نمای اسپیدار بسیار محکم و مقاوم می باشد به این صورت که در زمان زلزله هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی آید، از طرف دیگر باید این نکته را نیز برایتان بازگو کنیم که این نما بسیار با ظرافت کار شده است که این امر به زیبایی آن می افزاید.

در بنا ها و ساختمان های قدیمی شیشه ها را با استفاده از یک فریم و یا یک قاب در بنا و ساختمان قرار می دادند اما اکنون و در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی و فناوری دیگر به هیچ عنوان از قاب و یا فریم استفاده نمی شود. این نما های اسپایدر بدون هیچ قاب و فریمی به وسیله ی یک اتصال دهنده نصب می شوند.

نمای اسپایدر-مزایا معایب

نمای اسپایدر-مزایا معایب
انواع نمای اسپایدر

از زمان گذشته تا به امروز از انواع نمای شیشه اسپایدر استفاده می شود. این نما همیشه توسط مهندسان و طراحان مورد استقبال قرار گرفته اند.

بسیاری از ساختمان ها و اداره ها زیبایی و شهرت طراحی خود را مدیون استفاده از این نوع سازه هستند.نمای اسپایدر انواع گوناگونی دارد از قبیل خرپا فلزی، کابلی، اسپیس فریم، فین گلس و … می باشد.

هر کدام از این موارد را در شرایط خاصی استفاده می کنند مثلا بسته به بودجه ای که موجود است

و یا کاربری ساختمان می توان هر یک را انتخاب کرد. همچنین انتخاب کردن یکی از انواع این سازه ها بر عهده ی مهندس و معمار و همچنین مهندس طراح نما می باشد.

هر یک از دتایل های معرفی شده دارای مزایا و معایبی می باشد به همین سبب است که باید مهندسی ماهر و با تجربه بهترین نوع را انتخاب کند.

انواع نمای اسپایدر شیشه های گوناگونی در آن ها نیز استفاده می شود. اسپایدر شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه هایی است که در این نوع نما استفاده می شود. شیشه لمینت نیز یکی دیگر از انواع شیشه های مورد استفاده در این نما می باشد.

 

قیمت اسپایدر

به همین دلیل اصلا نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را برای آن در نظر گرفت.شما باید در ابتدای کار به این امر توجه داشته باشید که این نمای اسپایدری را برای کجا و به شکلی می خواهید استفاده کنید

بعد از این کار می توانید با توجه به بودجه ای که دارید این نمای اسپایدر را سفارش و نصب کنید.فاکتور هایی که برای تعیین قیمت نمای ساختمان شیشه اسپایدر وجود دارد را در این جا برای شما عزیزان معرفی می کنیم:

انوع شیشه به کار رفته در نمای اسپایدر، ساختار و شکل پروفیل ها، نوع سیستمی که در این نما به کار رفته. این فاکتور ها تنها موارد مهم تاثیر گذار در قیمت اسپایدر می باشد که برای شما بیان کردیم.

 

نمای اسپایدر

مزایا و معایب نمای شیشه اسپایدری

نمای شیشه ای مزایا و معایبی دارد که باید حتما از آن ها مطلع باشید. معایب این نما ها به صورت زیر می باشد:

این نما احتیاج مبرم دارد به کنترل کردن مداوم آب بندی و اجرای صحیح آن.

احتیاج به محاسبات دقیق توسط مهندس های خبره و ماهر و کنترل کردن صحیح این نما.

این نما دارای مزایای زیادی نیز می باشد که می تواند باعث شود. تا شما معایب آن را در نظر نگیرید

و حتما از آن ها استفاده کنید. این مزایا شامل موارد زیر می باشد:

یکپارچه بودن و شفاف بودن این نمای اسپایدر.

کم وزن بودن نما و اتصالات آن.

ساده بودن اجرای جزییات این نما.

مقاومت و دوام بالای این سازه در زمان زلزله و توانایی جابجایی این نما.

وجود زیر مجموعه های زیاد و تنوع بالای سیستم های مربوط به این نمای شیشه ای.

اجرای سطح های کاملا پیچیده بدون احتیاج به فرم دهی این سازه ی اسپایدر.

نمای اسپایدر-مزایا معایب

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

01132355616

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *