نرده شیشه ای مدرن | می دانیم که در ساختمان سازی از شیشه خیلی استفاده می شود و ما از بدو تولد همیشه در اطراف مان انواع شیشه ها را دیده ایم. شیشه می تواند در همه جا استفاده شود. و مهمترین جایی که از شیشه در آن استفاده می شود. همان پنجره ها است که شیشه ای هم بوده و امکان لذت بردن از فضای بیرون ساختمان را برای انسان فراهم می کند.

..

با گسترش فناوری و استفاده از انواع رنگ ها در شیشه های نمای ساختمان ها و پنجره ها، تولید محصولات شیشه ای گسترش پیدا کرد و کم کم به تمام یا اغلب لوازم کشیده شد. امروزه به هر جا که می گذاریم ردپای شیشه را مشاهده می کنیم.از درب شیشه ای گرفته تا نرده شیشه ای، پلکان شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، بالکن شیشه ای، پل شیشه ای و حتی آسانسور شیشه ای. لذا با تمام این تفاسیر ما می توانیم در این مقاله مبحث نرده شیشه ای را پوشش دهیم.

نرده شیشه ای

..

نرده شیشه ای موجب زیباتر شدن خانه و راه پله ها شده و نمای زیباتری به فضا می دهد. اگر از شیشه در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم، زیبایی آن چندین برابر خواهد شد. و لذا هنرمندان و معماران استفاده از شیشه را در همه فضا ها توصیه می کنند. در گذشته به دلیل عدم پیشرفت تکنولوژی و مواد ساخت در زمینه مقاوم سازی شیشه ها، اکثر افراد ذهنیت منفی نسبت به شیشه اللخصوص از لحاظ استحکام و مقاومت آن، داشته اند.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بکارگیری ماشین آلات لمینت و سکوریت، پیشرفت های چشمگیری در زمینه مقاوم سازی شیشه ها داشته و می توان گفت. تا حد زیادی ذهنیت های قبلی منوط به امن نبودن و همچنین شکننده بودن شیشه ها از بین رفته است.
جان پناه شیشه ای به سبک ها و طرح های مختلفی قابل اجرا بوده و به تناسب اجرای هر مدل، مقاومت و زیبایی منحصر به فرد خود را دارن

 

ویژگی های نرده شیشه ای

نرده شیشه ای مدرن | ویژگی های نرده شیشه ای : نرده های فلزی رطوبت را در خود نفنذ می دهند و هیچ مقاومتی ندارند. و ضربه ها می تواند به آنها آسیب بزند. در صورتی که نرده شیشه ای علاوه بر زیبایی خیره کننده و بیشتر و عبور نور،مقاومت بالایی هم داشته. و هرگز رنگش از بین نمی رود و می توان از آن از مناطق شرجی تا گرمسیر و خشک و سرد و در دماهای مختلف استفاده نمود. نرده شیشه ای به شکل ضد آب و ضد خش و ضد زنگ ساخته شده. و اگر هم از ترکیب مواد مختلف ساخته شده باشند باز هم مقاومت بالایی داشته و می توانند. کارایی زیادی به ما بدهند.

..

نرده شیشه ای رنگش عوض نمی شود و شکلش را هم از دست نمی دهد. و فقط ممکن است. لک بگیرد که آن هم با شیشه شور و در حد یک دقیقه پاک خواهد شد. نرده شیشه ای از لحاظ نسبت کیفیت به تمام متریال های دیگر ارجحیت داشته و خیلی راحت می توانید. آن را روی پله هایتان نصب کنید و از آن لذت ببرید. کلا نرده شیشه ای در هر خانه ای نمای زیبایی به آن داده و موجب می شود. که بیشتر به چشم بیاید و دلربا تر شود و کارایی اش بیشتر شود.

..

البته نرده شیشه ای قابلیت های زیادی دارد. که فقط چند تا از نکات مهم اش در اینجا مطرح شد. از لحاظ تمیزی و لطافت هم از هر نوع نرده ای بهتر است. نرده شیشه ای در خانه ها معمولا به عنوان حفاظ پله ها استفاده می شود و در خانه هایی که دوبلکس باشند. کارایی دارد و می تواند زیبایی خانه را تا چند برابر افزایش دهد.استفاده از نرده شیشه ای در این ادارات می تواند موجب باز تر شدن فضاها هم بشود و لذا با در نظر گرفتن همه جوانب توصیه ما این است که از نرده شیشه ای استفاده نمایید.

 

استفاده از نرده شیشه ای در دکوراسیون داخلی :

نرده شیشه ای در این فضاها به عنوان محافظ پله ها بکاررفته و می تواند. کارایی بالایی داشته باشد و البته در نمای داخلی می توان پله ها را هم به همراه نرده شیشه ای، شیشه ای کرد تا زیبایی نمای داخلی دو برابر شود. پله های شیشه ای بسیار مقاوم بوده و خیلی محکم هستند. و می توانند وزن بالایی را تحمل نمایند. می شود پله های را بهمراه نرده شیشه ای و با حالات ساده و مارپیچ و پاگرد تولید نمود و ساخت.

استفاده از نرده شیشه ای به عنوان جدا کننده فضاها : در مکان های گوناگون مانند سازمان ها و ارگان ها و کمپانی ها می توانیم. از نرده شیشه ای برای پارتیشن نمودن فضاها استفاده کنیم.خوب این روش فواید بسیاری دارد،به عنوان مثال ارتباطات درون شرکتی خیلی راحت تر می تواند برقرار شود. و سرپرست شرکت و صاحب شرکت می تواند خیلی راحت همه کارمندان شرکت را بدون اینکه بشود. مخفی کاری ای انجام داد در نظر رفته و برآنها نظارت کند.

نرده شیشه ای مدرن

نرده شیشه ای

 

انواع هندریل شیشه ای (نرده شیشه ای)

هندریل های شیشه ای دارای انواع مختلفی بوده. که بسته به جنس شیشه، موارد مصرف، نوع مصرف، دکوراسیون و غیره متفاوت هستند. از جمله انواع جان پناه شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فریم لس (بدون فریم)
  • فیکس پوینت
  • دفنی (توکار)
  • اسپیگوت
  • اکسپوز (روکار)

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

01132355616

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *