• نمونه حفاظ استیل | امروزه نصب حفاظ با ورق استیل علاوه بر شیک شدن محیط اجرا باعث ایجاد ایمنی بسیار بالایی می‌شود. شرکت سرادُر با سبک مدرنی که در حال پیشرفت روزافزون است برای ساختمان و 95 درصد از مردم در جامعه می‌پسندند و خواهان بسیاری دارد هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ امنیت و زیبایی حفاظ استیل با سلیقه و درخواست خودتان نصب می نمایند و همین‌طور انتخاب قیمت حفاظ استیل از شرکت سرادُر از لحاظ کیفیتی که دارد مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. انواع حفاظ با جنس: آهنی، آلومینیومی، استیل، شیشه‌ای انجام می‌شود.
    .
    .
    در صورت استفاده از شیشه همراه با حفاظ استیل می توان زیبایی خاصی به محیط زندگی بخشید. از خصوصیات ویژه در حفاظ استیل می توان به قابل تمیزشدگی ساده آن اشاره کرد. همین طور در صورت خوردگی دچار آسیب نمی‌شوند و این‌که قیمت حفاظ استیل به‌قدری معقولانه است و ارزش سرمایه‌گذاری در هر محیطی را دارد.

شرکت سرادُر با بهره گیری از کارگاه های مجهز و دستگاه‌های پیشرفته حفاظ استیل را با بالا‌ترین کیفیت تولید می‌نماید.
کار‌شناسان نصب ما قادرند پروژه حفاظ استیل ضد زنگ را حتی کمتر از یک روز اجرا نمایند، البته متراژ و نحوه اجرا در زمان نصب بسیار مهم می‌باشند.
برای خرید از شرکت سرادُر و قیمت حفاظ استیل می‌توانید با شماره های ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

نمونه حفاظ استیل

حفاظ استیل

حفاظ استیل

حفاظ استیل چیست؟ حفاظ در معنی لغوی یعنی امنیت. با وجود برج ها و ساختمان های بلند معماران به یک پوششی از امنیت و همین طور حصاری برای حفظ زیبایی نمای ساختمان از جنسی محکم استفاده می کنند. که شرکت سرادر با پیشنهاد حفاظ استیل این راهبرد را برای شما عزیزان راحتر می نماید. همین طور برای امنیت بالا هر ساختمانی از لحاظ پیشگیری از دزدی و ورود راحتر به ساختمان، شهرداری استفاده از حفاظ استیل برای امنیت در طبقات اولیه یک ساختمان را امری ضروری دانسته.

حفاظ استیل، به عنوان آلیاژی با کیفیت و امکانات مرغوب است. همین طور حفاظ استیل از بالکن، پنجره و… از احتمال سقوط جلوگیری می کند. از استیل برای موارد بسیاری چون حفاظ های بانکی بسیار استفاده می شود. زیرا استیل دارای انواع کیفیت از معمولی تا به مرغوب در کار استفاده می گردد. تکنسین های سرادر قادرند پروژه حفاظ استیل را در کمتر از یک روز اجرا کنند.

 

 حفاظ استیل پنجره | حفاظ پنجره استیل

پنجره به عنوان ورودی دیوار ساختمان ها ساخته می شود. که محلی برای عبور نور و یا هوا به داخل فضای ساختمان ها است. در ساخت  پنجره متریال مختلفی به کار می رود. که امروزه به دلیل اهمیتی که به دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها وجود دارد. تمام تلاش معماران و طراحان ایجاد زیبایی و تفاوت فضایی به وسیله پنجره ها در ساختمان می باشد.
بهترین متریال برای به وجود آمدن این تمایز فضایی و همچنین زیبایی استفاده از پنجره استیل می باشد.

  • پنجره استیل و درب استیل علاوه بر زیبایی که دارد. به دلیل استفاده کردن از حفاظ استیل دارای طول عمر مفید زیادی می باشد. زیرا استیل سرادُر از نوع آکسترود شده و ضد زنگ است. و با تمامی شرایط آب و هوایی مطابقت دارد.
  • قوطی برای پنجره استیل و حفاظ استیل مورد استفاده بدون ایجاد تغییری در رنگ و کیفیت آن می تواند. سالیان درازی مورد استفاده قرار بگیرد.

حفاظ پنجره به عنوان یک بخش محافظ در ساختمان ها و بناها بخصوص ساختمان های بلند مرتبه محسوب می شود. یکی از انواع مختلف حفاظ ها، حفاظ استیل پنجره می باشد. استفاده از قوطی استیل در حفاظ علاوه بر زیبایی پنجره موجب می شود. تا کارآیی حفاظ سالیان سال بدون ایجاد مشکل و تغییری در آن انجام گیرد. به دلیل تنوع در طرح، حفاظ پنجره استیل را می توان. برای انواع پنجره ها و طبقات مختلف نصب نمود.

  • بهتر است قبل از بروز هر اتفاق ناگواری نسبت به نصب حفاظ استیل پنجره اقدام کرد.
  • بکارگیری حفاظ استیل پنجره در پنجره ساختمان‌ها علاوه بر جلوگیری از سقوط افراد از طبقات بالا به پایین، مانع ورود سارقین به طبقات همجوار و پایین می‌شود.

 

نصب حفاظ استیل | نصب حفاظ استیل پنجره

نمونه حفاظ استیل | برای نصب حفاظ استیل باید علاوه بر ابزارآلات نصب حفاظ استیل، باید تکنیک و فنون نصب حفاظ استیل را هم داشت.

  • تکنیک نصب حفاظ استیل پنجره باید توسط کارشناس و تکنسینی حرفه ای انجام شود.
  • نصب حفاظ استیل در شرکت سرادُر توسط ماهرترین تکنسین های ایران انجام می شود.

در نصب حفاظ استیل پنجره علاوه بر تبهر تکنسین های نصب، استیل و یراق آلات استیل مورد استفاده باید از بهترین نوع و با کیفیت ترین حفاظ استیل باشد. تا بعد از نصب حفاظ استیل پنجره عمر و کارآیی آن تا سال های زیادی ادامه داشته باشد. و نیز زیبایی در نصب و محصولات موجب افزایش زیبایی پنجره نیز شود.
سرادر با داشتن محصولات استیل از نوع درجه یک تاکنون توانسته پروژه های زیادی در رابطه با نصب حفاظ استیل پنجره نصب نماید. که رضایت صد درصدی مشتری را به همراه داشته است.

  • تمامی متریال استفاده شده در این نوع محصول از ضخامت ۱ تا ۱۵ میل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • تمامی این لوله و قوطی‌ها از استیل ۳۰۴ ساخته می‌شود.
  • استیل ۳۰۴ نسبت به استیل ۲۰۱ دارای مقاومت و استحکام بیشتری در مقابل آب و رطوبت دارد و به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند.
  • نمونه حفاظ استیل

 

برای زیباتر شدن تراس و بالکن می توان از وسیله های تزیینی و انواع مدل حفاظ بالکن استفاده نمایید. که علاوه بر زیبایی تراس و بالکنتان ایمنی آن را نیز تامین نماید. و تا همه افراد حتی کودکان نیز بتوانند. به راحتی و با آسودگی خاطر از فضای تراس و بالکن استفاده نمایند.

سرادر با اجرای انواع مدل حفاظ بالکن هم از نظر تنوع و هم کیفیت رضایت خاطر و اعتماد کامل مشتریان خود را جلب نموده. و در طول سال های کاری خود در پی کسب رضایت مشتری و ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات خود بوده است.

 

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

01132355616

 

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *