پنجره فرانسوی

معرفی درب و پنجره فرانسوی

معرفی درب پنجره فرانسوی|اگر به فکر خرید درب و پنجره فرانسوی برای خانه خود هستید، در این مطلب برای شما از این نوع پنجره ها صحبت می کنیم. درب و پنجره های فرانسوی ظریف هستند .و باعث بهبود عملکرد خانه شما خواهد شد.
پنجره دوجداره فرانسوی (دولنگه بازشو) یکی از پرکاربردترین پنجره ها برای نصب در ساختمان به ویژه در قسمت پذیرایی و نشیمن خانه مشرف به تراس و یا مناظر است. مدل باز شدن پنجره به نحوی است .پس از باز شدن دولنگه کنار یکدیگر، فضای ایجاد شده بدون هیچ مانعی است.

درب و پنجره فرانسوی همانند درب و پنجره دوحالته جز محبوب ترین انواع مدل پنجره میباشد .که میتوانید برای ساختمان خود استفاده کنید. در ادامه به بررسی این نوع پنجره ها می پردازیم.

درب و پنجره فرانسوی

برای استفاده از بیشترین فضای بازشو جهت تردد یا انتقال اجسام یا وسایل بزرگ، اصولا از درب‌هایی استفاده می‌شود که هر دو لنگه آن به صورت هم زمان باز شوند که به اصطلاح به این درب‌ها، درب دوجداره فرانسوی یا دو لنگه بازشو می‌گویند.

همانند پنجره دو لنگه بازشو این پنجره دوجداره نیز دارای مولیون است اما با این تفاوت که بصورت متحرک بوده و با باز شدن یکی از لنگه ها، مولیون با آن نیز باز خواهد شد.

در پنجره فرانسوی تنها یکی از لنگه ها دارای دستگیره می باشد. مکانیزم بازشوی فرانسوی بدین صورت است که یکی از لنگه ها با استفاده از دستگیره باز می شود و لنگه دیگری (فاقد دستگیره) با استفاده از چفت داخلی باز می شود.

پنجره ­فرانسوی پنجره‌ای ­قدی است با شیشه‌هایی بسیار بزرگ. سبک طراحی آن‌ها این است که قسمت‌های بیشتری از آن شفاف باشد. تفاوت پنجره‌ فرانسوی از درب های پاسیو یا درب های کشویی را در این می‌دانیم.

که پنجره‌ فرانسوی به جای داشتن مکانیزم کشویی، به داخل یا به بیرون باز می‌شود. پنجره فرانسوی، درب­ هایی با دو لولا هستند. که معمولا به بیرون باز می‌شوند. این نوع پنجره برای خانه‌های کوچک مزایای زیادی دارد، چرا که می‌توانید به جای از دست ­دادن نیمی از فضا با استفاده از درب­ های­ کشویی، می‌توانید با باز کردن کامل پنجره­ فرانسوی از فضای بیشتری بهره ببرید.
مهم ترین مزیت این درب و پنجره های در عملکرد آنها می باشد. هنگامی که درب یا پنجره فرانسوی نصب کرده اید. به شما این امکان را می دهد که وقتی می خواهید دسترسی داشته باشید و وسایل بزرگ به خانه بیاورید به سادگی اینکار را بتوانید انجام دهید. یا در مهمانی های بزرگ محل رفت و آمد بزرگتری خواهید داشت.

 

 

علت نام گذاری این پنجره ها به فرانسوی

ریشه پنجره‌ فرانسوی را می‌توان در قرن شانزدهم و هفدهم پیدا کرد، زمانی که کشور فرانسه در حال جنگ با کشور ایتالیا بود. که همین ­امر موجب تلفیق معماری رنسانس به فرانسه و اختلاط فرهنگی در این کشور شد.

آنها دریافتند که با ترکیب درب و پنجره می‌توانند نور بیشتری به خانه‌ ای تیره و تاریک بیاورند. نه تنها به این منظور، بلکه علاوه­ بر ­آن می‌توانند ترکیبی ظریف و زیبا به خانه‌ای ساده اضافه کنند. بنابراین ما پنجره‌ فرانسوی را از فرانسویان گرفتیم که آن‌ها نیز آن را از ایتالیایی‌ها گرفتند.

در گذشته، پنجره‌ فرانسوی از چوب و آهن ساخته می‌شد، اما حالا ما می‌توانیم آن‌ها را با ساخت و ترکیبی از مواد مختلف بخریم. UPVC یک گزینه مقرون ‌به‌ صرفه است، اما پنجره‌ فرانسوی می‌تواند برای همه نوع خانه‌هایی که به سبک مدرن هستند، طراحی شود.

ویژگی ها و مشخصات پنجره فرانسوی

قابلیت باز شدن همزمان دو لنگه
به دلیل دارا بودن طرح های متنوع و زیبا برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان ها مناسب می باشد.
دارای عایق بندی خوب و مناسب و جلوگیری از ورود گرد و غبار
عایق صوتی
قابلیت نصب سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی آن
امکان ثابت نگهداشتن یک لنگه و استفاده از لنگه دیگر به صورت بازشو
به دلیل وجود نداشتن ستون در بین دولنگه می توان براحتی اقدام به جابجا نمودن وسایل از بین دو لنگه نمود
فراهم نمودن فضای بیرونی بیشتر
لنگه دارای دستگیره را می توان به تنهایی باز کرد.
درب فرانسوی upvc استفاده از بیشترین فضا را برای عبور و مرور ممکن میسازد.
برای پنجره یا درب فرانسوی به دلیل سهولت و راحتی از توری پلیسه دو طرفه استفاده میشود.

معرفی درب و پنجره فرانسوی

پنجره فرانسوی
مزایا این نوع پنجره

کیفیت بسیار بالای این مدل مزایای درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC است و هنگام بسته شدن تبادل انرژی با محیط خارجی به طور کامل قطع می شود.

این پنجره بسیار زیبا بوده، سبک کلاسیک و جذابی را به دکوراسیون داخلی خانه شما می بخشد. با باز کردن هر دو لنگه پنجره منظره بیشتری در مقابل چشمانتان قرار خواهد گرفت.

نحوه باز و بسته شدن این پنجره خلاف جهت هم و به صورت جداگانه امکان پذیر است و شما به راحتی می توانید هر یک از لنگه های پنجره را باز و بسته کنید.

از مزایای درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC این است که در صورت بسته بودن، دیگر سر و صدا و آلودگی محیط بیرون شما را اذیت نخواهد کرد، چون عایق بندی یراق آلات آن بسیار مناسب است.

عایق صوتی
ایمنی و امنیت
بهره وری انرژی
قابل شستشو
مقرون به صرفه
تنوع در طرح و رنگ
غیر قابل اشتعال و تغییر رنگ
سبک بودن و قابلیت نصب سریع و آسان
مانع از عبور گردوغبار و آلودگی‌های محیطی
مقاوم در برابر تغییرات آب و هوا، نور، اشعه فرابنفش

برتری پنجره های فرانسوی در چیست؟

توجه داشته باشید وقتی درب و پنجره فرانسوی را به خانه خود اضافه میکنید .به ارزش مالی خانه خود اضافه کرده اید. با این درب ها هر اتاق میتواند به مناطق بیرون دسترسی داشته باشند. از درب و پنجره های فرانسوی میتوان برای دسترسی آزاد از فضای داخلی به فضای بیرونی نیز بهره برد. نظیر ایوان و بالکن.

شما همچنین میتوانید برای اتصال دو اتاق داخلی به یک دیگر نیز از آنها استفاده کنید و عالی هستند و بصورت کلی اگر میخواهید یک فضای کوچک را به یک فضای کوچک دیگر متصل کنید و فضای بزرگی ایجاد کنید از این نوع درب یا پنجره ها بهره ببرید.
درب های فرانسوی یک ورودی بزرگ و زیبا در منزل شما ایجاد خواهند کرد.این درب ها از طرفین در حال چرخش هستند و ورودی گسترده ای به خانه شما باز خواهند کرد. این درب ها از مرکز باز می شود،درب های فرانسوی به گونه ای طراحی شده اند که هر دو درب قابل استفاده می شود و هر دورا میتوان باز یا بسته کرد.

نمای اسپایدر-مزایا معایب

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

01132355616

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *