حفاظ استیل چیست ؟

حفاظ استیل پنجره مدرن  | به سازه های یکپارچه ای که از جنس استیل مقاوم بوده. و از قطعات مقاوم به منظور حفاظت از ورود افراد غیرمجاز و خطر پرت شدن افراد و یا وسایل ساخته شده، حفاظ استیل گفته می شود. حفاظ استیل می تواند از عبور سارقین به ساختمان جلوگیری کرده. و خطر پرت شدن وسایل و یا افراد از درب، پنجره و بالکن را به حداقل برساند.

حفاظ استیل از جنس استیل ضد زنگ بوده. که بیشتر این نوع حفاظ های مقاوم از آلیاژ 304 ساخته می شوند. ساخت انواع حفاظ استیل کاملا به محلی که قرار است. حفاظ استیل بر روی آن نصب شود مرتبط است. به طور کلی حفاظ ها به دو نوع امنیتی و دیوارکوب تقسیم می شود. که کاربرد هر یک متناسب با مکان مورد نظر جهت نصب تعیین می شود.

 

حفاظ

 

اهمیت استفاده از حفاظ استیل در ساختمان

به جهت ایجاد امنیت بیشتر در ساختمان های مسکونی و تجاری از انواع حفاظ بهره گرفته می شود و می تواند علاوه بر ظاهر زیبا در جهت امنیت بیشتر ساختمان نیز مورد استفاده قرار گیرد. یکی از این محل ها که امنیت بالا در آن بسیار مهم است بالکن ها است.

بالکن ها یکی از فضاهای اصلی در نمای ساختمان ها به شمار می رود. که می تواند مکانی مناسب به جهت ورود افراد غیرمجاز همچون سارقین به داخل ساختمان و واحدهای موجود در ساختمان باشد. حال به جهت جلوگیری از ورود این گونه افراد سودجو بهترین راه استفاده از حفاظ استیل در ساختمان بوده. که می تواند علاوه بر زیبایی به امنیت بیشتر ساختمان منجر شود. حفاظ استیل از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده. و می تواند به جهت حفاظت بیشتر قسمت های مختلف ساختمان همچون بالکن، پنجره و درب ساختمان مورد استفاد قرار گیرد.

حفاظ های استیلی که در حال حاضر تهیه و تولید می شوند. از جنس استیل ضد زنگ بوده که می تواند فضای داخلی و بیرونی ساختمان را زیباتر ساخته و امنیت بیشتر را برای ساختمان به همراه آورد. حفاظ استیل از دوام بالایی برخوردار بوده و می تواند. در طولانی مدت امنیت را برای افراد موجود در ساختمان فراهم سازد.

وجود حفاظ استیل می تواند. از ورود افراد غیرمجاز به محیط جلوگیری کرده و امنیت بالا را برای محیط مورد نظر فراهم آورد. به عنوان مثال استفاده از حفاظ استیل در مکان هایی همچون بانک ها، ساختمان ادارای و تجاری، آپارتمان ها و برج های مسکونی و غیره از جمله مهم ترین بخش هایی هستند. که وجود حفاظ استیل در این اماکن جزو واجبات به شمار می رود.

نحوه ساخت حفاظ استیل به چه صورت است؟

حفاظ استیل پنجره مدرن  | در ساخت حفاظ استیل اولین مرحله انجام سوراخ کاری به جهت عبور گاردهای افقی از داخل پروفیل هایی است. که از جنس استیل هستند. فاصله هایی که برای این گاردها در نظر گرفته می شود معمولا بین 12 تا 15 سانتی متر عنوان شده. که در مرحله دوم لوله هایی از جنس استیل که دارای قطری برابر 25 میلی متر است. از داخل این ستون های استیل عبور داده می شود.

پس از عبور لوله ها حال آنها را در محل مورد نظر ثابت کرده و با کمک جوشکاری استیل آن را در جای مورد نظر ثابت می کنند. تا تکان نخورد. در بانک ها و اماکن امنیتی داخل این لوله ها از میلگرد آهنی استفاده می شود. تا مقاومت لوله ها افزایش پیدا کرده و حفاظت استیل را نیز افزایش دهد.

حفاظ استیلی که در بانک ها استفاده می شود به دو صورت فریم دار و بدون فریم ساخته می شود. از حفاظ بدون فریم بیشتر در نماهای شیشه ای ثابت استفاده می شود. همچون پنجره ساختمان های مختلف و از حفاظ فریم دار به جهت درب های ورودی موجود در بانک ها که به صورت بازشو هستند استفاده  می شود.

 

عوامل مهم در اجرایی شدن حفاظ استیل

متراژ و نحوه اجرا در هنگام نصب و اجرای حفاظ استیل بسیار مهم بوده و می تواند. در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. بدون شک از حفاظ استیل به جهت امنیت و حراست بیشتر محیط استفاده می شود. و این ویژگی با آلیاژ مناسبی که در این حفاظ ها به کار می رود تعیین می شود.

 

حفاظ استیل پنجره مدرن

حفاظ استیل پنجره مدرن

 

حفاظ استیل زمانی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. دارای خاصیت ضد اسیدی و ضد زنگ بوده که می تواند دوام و ایمنی محصول را بالا ببرد. در حال حاضر حفاظ استیل به روش های مختلفی انجام می شود که هر یک از آنها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است و تنها چیزی که در این بین بسیار مهم است اتصال لوله ها و میلگردهای آهنی به پروفیل است که به صورت پیچ و یا جوشکاری انجام می شود و منجر به مقاومت بالای حفاظ استیل می شود.

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

01132355616

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *